V prvej kapitole - teoretickej, je citovaný zákon 483/2001 Z.z. o bankách, ďalej pojem klientsky orientovanej banky, definícia klienta banky, samotná definícia segmentácie klientov (podstata, etapy a kritériá), segmentáciu bankovej klientely, podnikateľských subjektov a individuálnej klientely. V druhej kapitole - praktickej, je stručný profil Slovenskej sporiteľne, a.s. (ďalej len SLSP, a.s.), segmentácia klientov v SLSP, a.s., stručný popis jednotlivých subsegmentov. Porovnanie dvoch konkrétnych subsegmentov, a to vysokoškoláci a zamestnaní. Aké produkty sú určené priamo pre nich /porovnanie SPOROžíra a SPOROžíra vysokoškolák/, priblížiť aké výhody banka ponúka vysokoškolákom /bezplatne účet, elektronické bankovníctvo, bankové karty, členstvo v študentskom klube, zvýhodnené úvery/. V tretej kapitole - návrhovej spracovávame marketingový mix pre nový produkt, ktorý bude určený subsegmentu vysokoškoláci.
Cieľom tejto práce je objasniť pojem segmentácia, objasniť význam segmentácie klientov z pohľadu banky, predaja produktov a tak isto tvorby špecifických produktov priamo pre klientov určitého segmentu. Navrhnúť nový produkt, ktorý bude pre vysokoškolákov spojením nového produktu so službou, ktorú im banka už v súčasnosti ponúka. ...