Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Ekonomický plán - Kvetinárstvo MADUX, s. r. o.

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
ÚVOD

MADUX, s. r. o. je kvetinárstvo, ktorého vznik sa datuje na rok 1935. Zakladateľmi boli pán Velič a pán Varga, ktorých cieľom bolo priniesť na slovenský trh zahraničné produkty - kvetiny. Pôsobila až do roku 1951, kedy bolo znárodnené. Sídlo bolo na Vazovovej 4 v Bratislave. Tovar dovážali osobne z Holandska, neskôr za pomoci distribučnej firmy Fergie. V roku 1951 sa stal podnik štátnym a jeho činnosť postupom času zanikla, konkrétne v roku 1960. Priestory boli vrátene v roku 1990 potomkom majiteľov, ktorí ich prenechali svojim dcéram. Prevádzka bola obnovená a to v pôvodnom duchu priniesť na slovenský trh cudzokrajné kvety. Podnik začal prosperovať a od roku 2002 sa rozšíril do nákupných centier Bratislavy.

DEFINOVANIE FIRMY

MADUX, s. r. o. neprerušil spoluprácu s holandskou firmou Fergie, a aj dnes patrí medzi jej hlavných dodávateľov. Medzi ďalších dodávateľov patrí Izrael, Maďarsko a Česká republika. Dovážané semená rastlín sa skladujú a pestujú v bratislavských skleníkoch.

Marketingová stratégia obsahuje:
· manéver na prekonanie konkurencie (certifikát)
· model správania sa v plánovaných a neplánovaných aktivitách
· pozíciu ( na základe dlhoročného pôsobenia na trhu si firma vybudovala dobré meno )
· perspektívu ( v dôsledku dosiahnutých cieľov sa firma vníma ako prosperujúca )
· strategický plán
...
Hodnotenie (0x):