Cieľom našej práce je popis firmy zaoberajúcej sa manažmentom kvality, ktorej úlohou je zvyšovanie výkonnosti firiem, a jej konkrétny prínos ňou ponúkaných služieb pre konkrétnych zákazníkov. S tým súvisí znižovanie nákladov, lepšie využívanie zdrojov, nachádzanie lepších obchodných riešení ktoré umožnia zvýšiť výkonnosť procesov. Všetky tieto činnosti sa podieľajú na zvyšovaní konkurencieschopnosti zákazníkov.
Celá práca je rozdelená do troch kapitol. Obsahom prvej kapitoly sú teoretické východiská na rozbor vybraného problému manažmentu kvality, druhá kapitola obsahuje popis spoločnosti IDS Scheer s. r. o. ktorá je lídrom v oblasti Business Process Managmentu. V poslednej kapitole sme zhrnuli prínos spoločnosti v oblasti manažmentu kvality. ... „Kvalita je najsilnejším nepriateľom zmasovenia všetkého druhu.“ Dietrich Bonhoeffer
V súčasnom období už pre väčšinu organizácií manažment kvality nepredstavuje iba nevyhnutnú a povinnú súčasť získania či udržania certifikátu kvality, ale stáva sa neoddeliteľnou súčasťou podnikového manažmentu, ktorého cieľom je dosiahnutie výkonnosti a udržanie konkurencieschopnosti spoločnosti na trhu.
Pod pojmom kvalita sa všeobecne rozumie súhrn vlastností, ktoré určujú stupeň (mieru) spôsobilosti výrobku plniť funkcie, pre ktorý bol vyrobený. Kvalita výrobku je teda daná jeho vlastnosťami a to merateľnými ako aj nemerateľnými. Kvalitu preto nemožno chápať len ako zaisťovanie fyzických, technických a iných parciálnych vlastností. Kvalita je širší pojem, má uspokojiť zákazníka a práve tým môže zabezpečiť predajnosť a napokon aj konvertibilnosť tovaru na svetovom trhu. ...