Registrácia | Prihlásiť

Bakalárska práca: Návrh zdokonalenia systému hodnotenia a odmeňovania zamestnancov v podniku

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Zamestnanec v podniku je dôležitým súčiniteľom pre efektívne smerovanie podniku a dosiahnutie strategických cieľov. Vzájomná súhra medzi nadriadeným a podriadeným, súhra postojov a názorov v oblasti riadenia ľudských zdrojov v nadväznosti na ciele podniku je dôležitým elementom pre prosperitu podniku.
Hodnotenie a odmeňovanie sú dôležité nástroje personálneho manažmentu a pri ich správnej a citlivej prepojenosti podnik dokáže ovplyvniť celý mechanizmus chodu podniku a následne presadenie sa na trhu.
Cieľom mojej bakalárskej práce je komplexne analyzovať systém hodnotenia a odmeňovania pracovníkov z teoreticko-pojmového hľadiska. Tieto poznatky aplikovať do praktickej roviny. Cez analýzu súčasného stavu systému hodnotenia a odmeňovania zamestnancov vo vybranom podniku navrhnúť zdokonalenie a zlepšenie týchto funkcií personálneho manažmentu.
...
Riadenie ľudských zdrojov predstavuje strategický a premyslený logický prístup k riadeniu ľudí, ktorý sa individuálne a kolektívne podieľajú na efektívnom plnení cieľov podniku. Riadenie ľudských zdrojov dosahuje svoj hlavný cieľ plnením dvoch základných úloh zameraných na:
1. Zabezpečenie potrebného počtu zamestnancov v požadovanej profesijnej kvalifikačnej štruktúre a dynamickom súlade so strategickými cieľmi podniku.
2. Zosúladenie správania zamestnancov so strategickými cieľmi podniku.

Efektívne plnenie týchto základných úloh riadenia ľudských zdrojov vyžaduje širokú paletu rôznych činností, ktoré sú označované ako personálne funkcie, ktoré sú vymedzené v logickej nadväznosti takto:
...
Hodnotenie (0x):