- určiť poradie medzi konkurentmi: o firma ponúka trvalo štandardný sortiment, a to: poradenstvo pri výbere produktu a poisťovne, tvorba poistnej zmluvy a starostlivosť o klienta o na trhu je veľké množstvo maklérskych spoločností podobných firme MPS, pričom musia stále brať do úvahy aj nespočetné množstvo obchodných zástupcov jednotlivých poisťovní o základným krédom spoločnosti MPS je klásť dôraz na neustálu starostlivosť o klienta, pretože sa riadia tým, že lepšie mať menej spokojných klientov ako veľké množstvo nespokojných klientov. Spokojný klient robí pozitívnu reklamu, pričom nespokojný klient robí veľmi zlé meno celej spoločnosti o snažia sa o neustále zvyšovanie propagácie firmy, to znamená, snažia sa vložiť väčšiu časť prostriedkov do rôznych reklamných akcií. Predpokladajú tu nárast informovanosti občanov a podnikateľských subjektov o firme MPS, s. r. o.
- rozsah sféry podnikateľského záujmu o úzka špecializácia - firma vynakladá veľké prostriedky na prehlbovanie odbornosti svojich zamestnancov a to formou rôznych školení, odborných a psychologických seminárov. Všetko toto sa robí za účelom skvalitnenia ponúkaných služieb = snaha neustále napredovať a byť lepším ako konkurencia ...