1. Inicializácia grafu G Všetky uzly okrem štartovacieho majú nekonečnú cenu
2. Urč najbližší uzol ku s (uzol do ktorého smeruje hrana s najnižšou cenou). Pretože sme inicializovali d[s] na 0, je to s. Pridaj ho do S a uber ho z Q Urč cenu susediacich vrcholov ku vrcholu s Zakresli šípky smerujúce od týchto vrcholov ku vrcholu s (pridaj vrchol s do p[v] týchto vrcholov)
3. Vyber najbližší uzol ku uzlom patriacim do S, teda x Pridaj ho do S a uber ho z Q Urč cenu susediacich vrcholov s x Zmaž nepotrebné šípky (od u do s) a zakresli nové šípky od susediacich uzlov s x (od u, v, y smerom ku x) - teda patrične uprav p[v]
4. Najbližší vrchol ku uzlom patriacim do S je y Pridaj ho do S a uber z Q Urč cenu susediacich vrcholov s y Zmaž nepotrebné šípky (od v do x) a zakresli nové šípky od susediacich uzlov s y (od v do y)
5. Najbližší vrchol je u Pridaj ho do S, uber ho z Q Urč cenu susediacich vrcholov s u Zmaž nepotrebné šípky (od v do y) a zakresli nové šípky (od v do u)