Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Charakteristika značky Coca-Cola

Skryť detaily | Obľúbený
Mala byť iba jedným z nealkoholických nápojov, postupom času však začala znamenať oveľa viac. Je to pocit, nálada, chuť, ktorá vyjadruje životný štýl celých generácií. Jej charakteristická fľaša je viac než obyčajný obal chránený ochrannou známkou, rovnako ako jej aróma je niečím viac než obyčajným spolupôsobením jednotlivých ingrediencií. Tajomstvo receptúry opradené legendami je ako poklad zamknutý na sedem západov a celé roky je toto tajomstvo starostlivo strážené. Môžeme sa jej napiť vo viac než v 200 krajinách sveta. Pre svoju spoločnosť je stále výrobkom číslo jedna, aj keď dnes disponuje takmer 400 ďalšími značkami nealkoholických nápojov. Jej názov, napísaný charakteristickými kľukatými písmenami, je dnes po O.K. druhým najznámejším slovom na svete. Hovoríme o značke Coca-Cola...
Kľúčové slová:

charakteristika znacky

Hodnotenie (0x):