Cieľom našej semestrálnej práce je priblížiť uvádzanie produktu na trh. Možností ako efektívne uvádzať produkty na trh je veľa a je náročné vybrať si tú správnu. V tejto práci by sme chceli predstaviť uvádzanie produktu na trh prostredníctvom veľtrhu, keďže si myslíme, že v dnešnej dobe je potrebné uvádzať produkty na trh oveľa častejšie a rýchlejšie. Podľa zistení Asociácie nemeckého hospodárstva pre veľtrhy a výstavy (AUMA) sa takmer každý druhý podnikateľ opiera pri rozhodovaní o nákupe alebo obstarávaní práve o informácie získané na veľtrhu. Rozhodli sme sa predstaviť firmu Petruzalek. Práve prostredníctvom nej sme sa snažili predstaviť celý priebeh veľtržnej akcie, keďže táto firma je pravidelným účastníkom veľtrhov. Na týchto veľtrhoch predstavuje spoločnosť baliace stroje a obalové materiály, ktorých predajom sa zaoberá...