V hodnotení Banka roka 2007 sa rovno na najvyšší stupienok vyhupla Tatra banka. O pozície na trhu musí síce bojovať tuhšie ako pred rokmi, no zvláda to úspešne. Toto postavenie dosiahla aj vďaka snahe o neustály vývoj nových produktov, ich vylepšovanie a prispôsobovanie potrebám svojich zákazníkov. Ďalšou dôležitou časťou je aj vytváranie nového kontaktu s potenciálnymi zákazníkom ako aj jeho udržiavanie so stálymi klientmi vďaka správne zvolenej marketingovej komunikácii. Správne zvolená cenová stratégia taktiež neodmysliteľne vplýva na postavenie Tatra banky na trhu, keďže služby sú nehmotného charakteru, cena je tou, ktorá vypovedá o kvalite produktu, a ktorou sa riadi veľké množstvo zákazníkov pri rozhodovaní, aký produkt si vybrať a v ktorej banke. Všetko toto je súčasťou a celkovým zhrnutím marketingového mixu, ktorého úspešne stanovenie, zvládnutie a prevedenie do praxe manažérom banky vedie k uspokojovaniu potrieb a požiadaviek zákazníkov , k stálemu dosahovaniu vyššieho zisku a k získaniu dobrej pozícii na trhu, čo sa Tatra banke úspešne darí realizovať.