Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Reflex (spravodajsko – publicistická relácia)

Skryť detaily | Obľúbený
Reflex možno označiť za formát spravodajsko – publicistickej relácie, ktorý nadväzuje na hlavné spravodajstvo. Na obrazovkách TV Markíza sa prvýkrát objavil pred rokom, 1. mája 2006. Už od začiatku nesie podtitul Ľudia, príbehy, emócie. Do povedomia divákov sa dostal najmä vďaka masívnej mediálnej kampani.
Diváci majú možnosť sledovať reláciu Reflex počas pracovného týždňa, vždy po televíznych novinách a pred športovými spravodajským blokom. Presný vysielací čas prešiel za posledný rok len miernymi zmenami – z 19:30 na 19:25. Navyše, každé ďalšie vydanie relácie je avízované krátkou upútavkou vysielanou v podvečerných hodinách každého pracovného dňa, keďže magazín je vysielaný päťkrát do týždňa, okrem víkendu...
Kľúčové slová:

reflex

emócie

divák

televízia

Hodnotenie (0x):