Registrácia | Prihlásiť

Analýza: Analýza podniku elektronického obchodu

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
V roku 1990 bolo založené "kamenné" kníhkupectvo MARTINUS v Martine, v roku 2001 bolo spustené aj internetové kníhkupectvo. Za ten čas si u svojich zákazníkov vybudoval dobré meno a dôveru. Každý mesiac im zasiela niekoľko desiatok tisíc kníh.
Martinus je najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku podľa návštevnosti aj obratu, a jeden z najvýznamnejších slovenských on-line obchodov celkovo. Mesačná návštevnosť je vyše 150 000 zákazníkov. Na Martinus.sk nakupujú ľudia z celého Slovenska aj zo zahraničia, väčšina z nich sa pravidelne vracia. Dnes je najväčším slovenským internetovým obchodom a každý deň vybavuje niekoľko stoviek objednávok.


Obsah

1. CHARAKTERISTIKA ZVOLENÉHO PODNIKU 3
2. SWOT ANALÝZA PODNIKU 4
3. ANALÝZA ODVETVIA A KONKURENCIE 4
3.1 CHARAKTERISTIKA AKTIVÍT ZVOLENÝCH DVOCH KONKURENTOV 4
3. 2 ANALÝZA TRHOVÝCH PODIELOV PODNIKU EO A JEHO KONKURENTOV 7
4. DOTAZNÍK PRE ZÁKAZNÍKOV 8
5. CHARAKTERISTIKA PRVKOV MARKETINGOVÉHO MIXU 9
5.1 PRODUKTOVÁ POLITIKA 9
5.2 CENOVÁ POLITIKA 9
5.3 DISTRIBUČNÁ POLITIKA 10
5.4 MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA 10

Hodnotenie (0x):