Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Segmentácia trhu, výber cieľového trhu

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Marketingová segmentácia spočíva v rozdelení celého trhu na podtrhy so špecifickými vlastnosťami. Cieľom je identifikácia skupiny zákazníkov s podobnými požiadavkami, ktorí potom môžu byť oslovení rovnakým spôsobom a môže im byť ponúknutý rovnaký výrobok alebo služba pri zachovaní efektivity práce organizácie. Zvyčajne nie je možné vytvoriť taký marketingový mix, ktorý by uspokojil všetky jednotlivé požiadavky všetkých zákazníkov. Preto marketingová segmentácia predstavuje zoskupenie takých zákazníkov, ktorí majú podobné potreby a dá sa pre nich vybrať najvhodnejšia stratégia na uspokojenie potrieb.
Kľúčové slová:

trh

segmentácia trhu

výber trhu

Hodnotenie (0x):