Registrácia | Prihlásiť

Referát: Imidž

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:63,8 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Humanitné vedy
  • Podkategória:Sociálne vedy
  • Rozsah A4:8 strán
  • Zobrazené:734 x
  • Stiahnuté:4 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:15738
  • Posledna úprava:25.01.2009
Náhľady Náhľady
WARREN BUFFETT
Imidž, obraz, povesť, reputácia stojí na začiatku i na konci snaženia PR. Na začiatku ako východisko, štartovacie podmienky projektu, kampane a na konci ako cieľ, vízia, želaný profil subjektu. To, čo je medzitým, to je zmes analýz, komunikačných postupov, presviedčania, modifikácie správania sa aj informácií a neraz dlhého a zložitého dolaďovania a odlaďovania tak, aby výsledný obraz zodpovedal želaniam.
Po radu, ako účinne pracovať na svojom imidži môžeme zájsť až k starogréckemu filozofovi Sokratovi: "Ak chcete získať dobrú povesť, snažte sa byť takými, akými túžite vyzerať"... To je skutočne najistejšia cesta k dobrému obrazu, pretože ľudia väčšinou rýchlo pobadajú rozpor medzi úpornou snahou nejako vyzerať a realitou skutočného bytia.
Hlavným strategickým cieľom PR je na základe dobrých vzťahov vytvoriť a udržiavať porozumenie medzi subjektom PR a jeho podstatným publikom. Toto aktívne porozumenie, resp. goodwill - ref. - či pozitívny imidž subjektu PR (napr. organizácie, firmy, inštitúcie, významnej osobnosti) v očiach dôležitých vrstiev verejnosti je predpokladom úspešnej činnosti, a to aj za nepriaznivých okolností, recesie, kríz, pohrôm a pod.
Kľúčové slová:

imidž

komunikácia

participácia

Hodnotenie (0x):