Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketingovy plán firmy

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:67,4 %
  • Typ:Semestrálna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Rozsah A4:23 strán
  • Zobrazené:1 623 x
  • Stiahnuté:24 x
  • Veľkosť:0,2 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:15840
  • Posledna úprava:31.01.2009
Náhľady Náhľady
Firma PROFI s.r.o. je výrobná firma, ktorá sa zaoberá výrobou produktov pre domácnosti. Táto firma má sídlo v Michalovciach, čo znamená pre firmu výhodnú strategickú polohu. Marketingový plán tejto firmy sa v úvode venuje charakteristike firmy, jej polohe, čo je predmetom jej činnosti. Veľmi dôležité je analyzovať vplyv mikroekonomických a makroekonomických faktorov pôsobiacich na firmu a jej úspešnosť, čomu je venovaná SWOT a STEP analýza. Segmentáciou trhu firma určí, kto sú pre ňu cieľoví zákazníci, ktorí určujú úspech resp. neúspech firmy. Ďalšia časť marketingového plánu sa venuje analýze konkurencie, ktorá znamenajú pre firmu najväčšie hrozby a môže ovplyvniť jej postavenie na trhu alebo odlákať jej zákazníkov. Záver marketingového plánu sa venuje marketingovému mixu, konkrétne každej jeho zložke t.j. produktu, cene, miestu a propagácii výrobku.
Tento marketingový plán by mal pomôcť firme prijať správne marketingové rozhodnutia, a tak aj splniť strategické ciele firmy.
Hodnotenie (0x):