Registrácia | Prihlásiť

Poznámky: Marketing

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:41,2 %
  • Typ:Poznámky
  • Univerzita:Trnavská univerzita v Trnave
  • Fakulta:Pedagogická fakulta
  • Ročník:1. ročník
  • Rozsah A4:3 strán
  • Zobrazené:418 x
  • Stiahnuté:3 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:16269
  • Posledna úprava:24.12.2008
1. výrobná, výrobková, predajná, marketingová stratégia

Akciová spoločnosť Slovenské elektrárne je obchodno-výrobná spoločnosť s dominantným postavením na elektroenergetickom trhu v SR, zabezpečujúca výrobu a obchod s elektrinou a teplom, vrátane poskytovania podporných služieb pre elektrizačnú sústavu SR, nakladanie s vyhoreným jadrovým palivom a rádioaktívnymi odpadmi.

Výrobné zdroje spoločnosti pozostávajú z jadrových elektrární, tepelných elektrární a vodných elektrární, tvoriacich výhodne diverzifikovanú zdrojovú základňu.

V najbližšom strategickom období zostáva základom výrobného programu výroba a opravy banskej techniky pre HBP a.s. Je dôležité, aby výrobcovia vedeli, aký výrobok by trh potreboval.

Hodnotenie (0x):