2 Cieľe spoločnosti
2.1 Podnikové
do konca leta roku 2008 postaviť nový , väčší, modernejší bar, ktorý by zodpovedal požiadavkám zamestnancom ale aj zákazníkom.
ponúkať produkt, ktorý konzumenti požadujú
adaptovať sa na zmeny potrieb ľudí i vonkajšie podmienky
2.2 Finančné
každoročne dosahovať kladný hospodársky výsledok.
vyčlenenie finančných prostriedkov na zakúpenie novej techniky do konca roku 2009
využitie moderných technológií a zariadení ako sú dotykové pokladne, kuchynský terminál, ktoré umožňujú v maximálnej možnej miere skrátiť čas pre plnenie objednávky a zvýšiť spokojnosť zákazníkov
2.3 Marketingové
- spustiť kvalitnú web stránku s aktualizovaným denným menu
pravidelne vykonávať cielený prieskum trhu a podľa toho sa adekvátne rozhodovať
usilovať sa neustále vylepšovať a čo najviac priblížiť zákazníkom, reagovať na ich požiadavky a pripomienky
uspokojiť potreby širokej verejnosti
2.4 Ciele v oblasti práce s ľuďmi
zvyšovať lojálnosť zamestnancov k firme organizovaním rôznych podujatí počas roka.
prehlbovať dôveru medzi zamestnancami a zamestnávateľom
neustále omladzovať kolektív , každé dva roky pribrať a zaučiť nového zamestnanca
udržať si a poprípade zamestnať učňov, ktorý sú nami zaškolení a vyučení