Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketing v konkrétnej firme

Skryť detaily | Obľúbený
2 Cieľe spoločnosti
2.1 Podnikové
 do konca leta roku 2008 postaviť nový , väčší, modernejší bar, ktorý by zodpovedal požiadavkám zamestnancom ale aj zákazníkom.
 ponúkať produkt, ktorý konzumenti požadujú
 adaptovať sa na zmeny potrieb ľudí i vonkajšie podmienky

2.2 Finančné
 každoročne dosahovať kladný hospodársky výsledok.
 vyčlenenie finančných prostriedkov na zakúpenie novej techniky do konca roku 2009
 využitie moderných technológií a zariadení ako sú dotykové pokladne, kuchynský terminál, ktoré umožňujú v maximálnej možnej miere skrátiť čas pre plnenie objednávky a zvýšiť spokojnosť zákazníkov
2.3 Marketingové
- spustiť kvalitnú web stránku s aktualizovaným denným menu
 pravidelne vykonávať cielený prieskum trhu a podľa toho sa adekvátne rozhodovať
 usilovať sa neustále vylepšovať a čo najviac priblížiť zákazníkom, reagovať na ich požiadavky a pripomienky
 uspokojiť potreby širokej verejnosti




2.4 Ciele v oblasti práce s ľuďmi
 zvyšovať lojálnosť zamestnancov k firme organizovaním rôznych podujatí počas roka.
 prehlbovať dôveru medzi zamestnancami a zamestnávateľom
 neustále omladzovať kolektív , každé dva roky pribrať a zaučiť nového zamestnanca
 udržať si a poprípade zamestnať učňov, ktorý sú nami zaškolení a vyučení
Kľúčové slová:

swot analýza

marketingový mix

Hodnotenie (0x):