Projektov 610 | Str. 1 / 31
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Analýza nástrojov podpory rozvoja malého a stredného podnikania v SR |
100,0 % |
Hodnotenie a výber dodávateľov v podniku Doprastav, a.s., Zvolen |
100,0 % |
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch |
100,0 % |
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...) |
100,0 % |
Segmentácia trhu a výber cieľových skupín (aplikovné na konkrétnu firmu) |
100,0 % |
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu |
100,0 % |
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku |
100,0 % |
Marketingová analýza spoločnosti Apple - Prípadová štúdia z marketingu Apple Inc. |
100,0 % |
Distribúcia a distribučná politika - seminárna práca |
99,5 % |
Analýza predaja nástrojmi priameho marketingu |
99,2 % |
Marketingový informačný systém - prezentácia |
98,8 % |
Slovnaft - analýza marketingovej stratégie |
98,8 % |
Produkt, produktové stratégie, produktový mix, produktový rad firmy Príklady úspešného Guerilla marketingu |
98,8 % |
Vývojové fázy marketingu - semestrálna práca |
98,6 % |
Marketing - služba vo verejnom záujme - základná škola |
98,5 % |
Slovenské Aerolínie - Marketingový plán |
98,3 % |
Apple - seminárna práca + prezentácia z marketingu |
98,1 % |
Marketingový mix vo vybranom podniku |
97,8 % |
Marketing (charakteristika, ciele, marketingový mix...) |
97,4 % |
Bankový Marketing VÚB Banky, a.s. |
97,4 % |