Vypracované otázky z Agrárneho marketingu:
1. AGR.MARKETING-PODNIK.SYS. PRVOVÝROBCU, kt. niekde začína (čo budem robiť - čo je predmetom podnikania) a kt. niekde končí. Je to filozofia ako podnik. sys. tvorby výrobnej politiky s cieľom využiť vlast. ľudské zdroje, podnikateľské prostredie, v kt. sa nachádzam, vyrobiť kvalitný produkt, kt. by mal konkurenčnú výhodu a efektívne ho realizovať na trhu s podporou predaja. Cieľom ďalej je zaujímať sa o produkt a komunikovať s odberateľom.Má podstatu v biol.princípe výr. procesu.
-potraviny sú zákl. potrebou a podm. pre život človeka
-spotreba potravín je limitovaná individuálnou fyziologickou hranicou potreby človeka
-spotreba potravín je kontinuálna v plošnom zábere teritória a v nepretržitom časovom slede
-iba časť druhov potravín je vzájomne zastupiteľná
-výrobky majú biol. char. a ich výroba musí rešp. Biol. cyklus výroby, kt. je pri niekt. produktoch ŽV i viacročný...