Registrácia | Prihlásiť

Poznámky: Vnútrofiremná komunikácia

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:62,8 %
  • Typ:Poznámky
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Diplomacia a komunikácia
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Rozsah A4:5 strán
  • Zobrazené:2 377 x
  • Stiahnuté:84 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:1869
  • Posledna úprava:21.07.2016
Náhľady Náhľady
Cielom vnútrofiremnej komunikácie nie je spokojný zamestnanec, ale spokojný zákazník. Bez komunikácie nemože žiadna skupina ludí pracovať. Vnútrofiremná komunikácia spája všetky manažérske funkcie, rozhoduje o efektívnom využívaní zdrojov. Jej účelom je efektívne využívanie zdrojov, ktoré sú manažerovi zverené. Manažer efektívnym využívaním týchto zdrojov tvorí hodnotu produktu alebo služby pre zákazníka

Zdroje v rukách manažéra: informácie, financie, materiál, ludia a ich kultúra.

Vnútropodnikovú komunikáciu tvorí:
- stanovenie cilov podniku
- zpracovávanie a presadzovanie plánov pre dosahovanie cielov
- efektívne využívanie zdrojov - získavanie, výber, hodnotenie spolupracovníkov
- vedenie a riadenie spolupracovníkov
- kontrolovanie

Komunikačný proces je súborom informácií, komunikačných aktivít a nástrojov, ktoré prebiehajú vo vnútrofiremnom prostredí.

Odosielatel komunikácie je zodpovedný za to, aby mu príjemca rozumel. Mal by zvoliť vhodné nástroje k prenosu informácií, prvým z nich sú ciele firmy.
- stanovenie zrozumitelných cielov firmy je základným predpokladom úspechu
- ciele sú výsledky činnosti zvanej stratégia
- ciele vedú od operatívnych cielov, cez ciele taktické až k výsledku

- bez jasného obrazu bodu, ku ktorému smerujeme sa lahko možme minúť
Hodnotenie (0x):