Produkt je niečo, čo sa môže na trhu ponúkať do pozornosti, na získanie, používanie alebo na spotrebu a má schopnosť uspokojiť želanie alebo potrebu. Patria sem fyzické predmety, služby, osoby, miesta, organizácie a myšlienky. Vývojoví pracovníci, ktorí plánujú výrobok, mali by o ňom rozmýšľať v troch úrovniach. Základnou úrovňou je jadro produktu, ktoré odpovedá na otázku: čo naozaj kupuje zákazník. Potom sa vytvorí okolo jadra vlastný produkt. Vlastný produkt môže mať 5 charakteristických znakov: Úroveň kvality, vyhotovenie, štýl, značku a obal. Nakoniec má návrhár vytvoriť okolo jadra a vlastného výrobku rozšírenie produktu, ktoré poskytuje dodatočné služby a úžitok. Výrobca a obchodník môžu ponúkať kupujúcemu určité záručné lehoty, opravy i odborníkov pre bezplatnú inštruktáž. V prípade potreby aj opravu na počkanie a číslo telefónu, na ktorom získa bezplatné informácie, ak má nejaké nejasnosti alebo otázky. Pre spotrebiteľa sa všetky tieto dodatky stávajú súčasťou produktu ako celku.