Cieľom mojej diplomovej práce bolo analyzovať nástroje marketingového mixu ČSOB, a.s., ktorá v súčasnosti patrí medzi štyri najväčšie banky na slovenskom bankovom trhu a prostredníctvom svojho širokého portfólia produktov a služieb sa snaží vybudovať silnú pozíciu a byť konkurencieschopná. Diplomová práca je rozdelená do troch kapitol. Obsahuje 1 graf, 17 tabuliek a 5 príloh. Prvá kapitola je venovaná teoretickým východiskám a špecifikám bankového marketingu, a súčasným trendom na bankovom trhu. Druhá časť je venovaná vývoju bankového systému na Slovensku spojeného s reštrukturalizáciou a privatizáciou veľkých bánk. Ďalej tu predstavujem spoločnosť ČSOB, a.s.. Obsahuje základné údaje o spoločnosti, jej vznik, históriu a súčasnosť postavenia banky v Slovenskej republike, organizačnú štruktúru a finančnú skupinu banky. V tretej kapitole sa zameriavam na jednotlivé nástroje marketingového mixu, ktoré sú potrebné na efektívne pôsobenie bánk v konkurenčnom prostredí. Na konci tejto kapitoly uvádzam návrhy a odporúčania, ktoré by mohli prispieť k ďalšiemu rozvoju ČSOB, a.s..