Projektov 48 | Str. 1 / 3
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Medzinárodný marketing aplikovaný na spoločnosť Mcdonald`s |
100,0 % |
U. S. Steel Košice a. s. na slovenskom, českom a ukrajinskom trhu |
100,0 % |
Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy |
100,0 % |
Analýza pôsobenia vybraného podniku v medzinárodnom prostredí a poziciovania jeho produktov na trhu |
100,0 % |
Konkurenčná stratégia spoločnosti Plastos s.r.o. |
99,2 % |
Marketing - Analýza vstupu na zahraničný trh |
99,1 % |
Prípadová štúdia - Výber vhodného zahraničného trhu pre ďalší rozvoj spoločnosti Hotel Turiec |
95,7 % |
Vitis Pezinok, s.r.o. |
95,5 % |
Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT) |
95,4 % |
Samsung (medzinárodný marketing) |
94,9 % |
Vstup firmy na zahraničný trh |
94,6 % |
Kofola a.s. (Výber vhodného trhu na rozšírenie pôsobnosti) |
93,7 % |
Vstup firmy Galan na zahraničný trh |
93,5 % |
Seminárna práca na Medzinárodný marketing - aplikácia na firmu Volkswagen Slovakia a.s. |
92,3 % |
Produkt v medzinárodnom marketingu |
92,1 % |
Prednášky z predmetu Medzinárodný marketing |
91,2 % |
Medzinárodný marketingový plán- Rajo, a.s. |
91,1 % |
Export do Veľkej Británie |
88,4 % |
Medzinárodný marketing - TEKMAR SLOVENSKO s. r. o. |
88,3 % |
Vplyv marketingového prostredia na firmu |
88,2 % |