Marketing vo verejnej správe nie je základnou činnosťou, môže však významne napomôcť v súčinnosti verejných orgánov, obyvateľstva a firiem. Marketing by mala v každá súčasť verejnej správy využívať na dosiahnutie svojich cieľov. Základnou úlohou marketingu verejnej správy by malo byť priblíženie práce verejných inštitúcií a sprehladnenie ich činnosti navonok ako aj do vnútra inštitúcie poprípade zvýšenie konkurencie oblasti, alebo územia pokiaľ ide o samosprávu v rámci verejnej správy.
V tejto seminárnej práci sa pokúsime pomocou nového objektu (polyfunkčné športovo - relaxačné centrum s názvom ŠPORTRELAX CENTRUM Ploské) v nie veľmi atraktívnej obci zvýšiť jej atraktivitu oproti susedným obciam. Taktiež skúsiť odlákať aj časť návštevníkov väčším mestám ležiacich v blízkom okolí. Zvýšenie konkurencie tejto obce je zamerané hlavne na návštevníkov, ale aj pre obyvateľov obce ktorý týmto objektom získajú nové miesto pre realizovanie svojich športových aktivít.
Práca bude pozostávať zo šiestich častí, ktoré obsahujú základné marketingové pojmy a stratégie, ktoré sú hlavným pilierom pre dosiahnutie úspešne spracovaného marketingového projektu.