Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Strategický brand manažment

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:71,3 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Management
  • Ročník:5. ročník
  • Rozsah A4:12 strán
  • Zobrazené:1 440 x
  • Stiahnuté:23 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:20359
  • Posledna úprava:02.03.2009
Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke. Brand manažment ako súčasť všeobecného manažmentu je platformou, na ktorej sa buduje majetok v značkách. Manažment značky je viac zameraný na zákazníka ako len na produkt. Podstatou tejto disciplíny je, že každá značka firmy sa riadi tak, akoby bola samostatnou podnikateľskou jednotkou. V súčasnosti patrí značka bezpochyby k jedným z hlavných rozhodovacích procesov pri nákupe.

Značka sa prezentuje ako znak, písmeno, číslica alebo ich kombinácia. Úlohou značky je predovšetkým pomôcť zákazníkovi identifikovať a odlíšiť výrobky, alebo služby danej firmy od konkurencie. Značka je stilný stimul, ktorý má v podvedomí zákazníka vyvolať predstavu o celkovom image produktu, resp. jeho pridanej hodnote.
Hodnotenie (0x):