Tému o Bille sme si zvolili preto, lebo patrila medzi prvý supermarket otvorený v našom rodnom meste. Hoci sme tu mali obchodný dom a rôzne menšie obchodíky, až Big Billa nám umožnila nakupovať aj vo večerných hodinách až do 22. hodiny.
Krátko po jej otvorení nás prekvapila nízkymi cenami oproti ostatným obchodom ale hlavne, že pod jednou strechou sa našlo hračkárstvo, drogéria, potraviny, papierníctvo, skloporcelán, elektronické príslušenstvo aj zelenina a ovocie.
Tému sme si zvolili aj preto, lebo nás zaujala internetová stránka Billy. Je pekná a predovšetkým prehľadná.
Metódy, ktoré sme v tejto práci použili sú analýza a syntéza.
Pri spracovaní tejto témy sme postupovali nasledovne:
1. v úvode sa zameriavame na vlastné postoje voči Big Bille
2. v jadre práce:
a) charakterizujeme históriu Billy na Slovensku a v Rakúsku
b) vyzdvihujeme jej výnimočné ocenenie a vlastnú značku Clever
c) zameriavame sa na spoluprácu Billy s inými firmami
d) rozoberáme obchod a služby na Slovensku, pričom analyzujeme maloobchodnú sieť