Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Média a verejnosť II.

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:54,9 %
  • Typ:Prednášky
  • Kategória:Humanitné vedy
  • Podkategória:Etika
  • Autor:kcifrova
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:6 strán
  • Zobrazené:499 x
  • Stiahnuté:1 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:21126
  • Posledna úprava:18.03.2009
PUBLIC RELATION
- je sústavné a premyslené pôsobenie na diferencovanú verejnosť s cieľom vytvárať priaznivý obraz a pozitívne vzťahy.
Funkcie public relations:
1. informovať ľudí
2. presviedčať ich
3. zlepšovať vzájomné vzťahy

Verejnosť alebo publikum – sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadiska pre fungovanie príslušnej organizácie. (napr. parlamentné kruhy, poslanci, úradníci, vláda, ústredná štátna správa, samosprávy, banky, sporiteľne, burzy, novinárske kruhy﴿.

Publicita – bezplatné zverejňovanie, informovanie príslušného úseku verejnosti, hlavne prostredníctvom masmédií. Umožňuje dosiahnuť vysoký stupeň dôveryhodnosti, podáva základné fakty, emócie, pocity.

Komunikačná stratégia – je to jasne vymedzená predstava, ktorá vyjadruje filozofiu alebo zameranie firmy.
Kľúčové slová:

media

verejnost

Hodnotenie (0x):