Cieľom podnikateľského plánu firmy Lama Trans spol. s , r.o. je neustále nachádzať možnosti a cesty budúceho rozvoja v podmienkach dynamicky sa rozvíjajúceho prostredia. Firma si teda vytýčila svoje ciele a určila marketingové stratégie a taktické marketingové plány pre ich dosiahnutie . Jednou z možnosti je aj rozšírenie svojej špedičnej činnosti o dopravno-logistické činnosti, ktoré by mali tvoriť hlavný predmet podnikania. Cieľom podnikateľského zámeru je získanie 7 dopravných automobilov. Umožní jej to zvýšiť svoj obrat, získať devízové prostriedky, rozširovať svoje služby aj v rámci vlastnej cestnej prepravy. Nákladné automobily sú komoditou, ktorá je prostredníctvom leasingu obstarávaná najčastejšie pre množstvo výhod, ktoré užívateľom poskytuje. Je to predovšetkým vďaka jeho daňovým aspektom, vplýva na rovnomerné využitie cash flow ako zdroj financovania