Otázka č. 1
Aký význam, podľa Vás, plní komunikácia pri poskytovaní služieb a v oblasti cestovného ruchu?
Veľmi veľký. Pretože ak spotrebiteľ nevie o konkrétnych službách daného subjektu nemôže ho tento subjekt zaujať. Pri poskytovaní služieb nejakým či už hotelom, motelom, alebo vysokohorskou chatou je základnou vecou dvíhať povedomie o svojej činnosti u spotrebiteľov a to kladným spôsobom. Svoju činnosť musí subjekt prispôsobiť nárokom a požiadavkám zákazníka. Informovanie zákazníkov o svojich nových, aj starších produktoch a službách, zameriavanie sa na potencionálnych, ale váženie si stálych zákazníkov, možnosť zliav či rabatov pre zákazníkov či už pri kolektívnom alebo individuálnom využití služieb či produktov daného subjektu v tomto prípade hotela. Komunikácia hotela so zákazníkmi sa môže konať priamo alebo cez zamestnancov, ktorých výber bol patrične nastavení, aby títo zamestnanci zodpovedali kritériám potrebných na príjemný pocit zákazníkov v hoteli. Aby zákazníci nemali rušivé prostredie, ale prostredie v ktorom sa cítia dobre im musí hotel maximálne vychádzať v ústrety. Vnútorná a vonkajšia komunikácia tohto hotela má byť rozličná. Kým vonkajšia má prilákať zákazníka vnútorná si ho má udržať...