Firma MIMO je fiktívnou firmou, ktorá má svoje sídlo v oravskej dedine- Terchová. Práve sídelná lokalizácia má najväčší význam pre fungovanie tejto firmy, ktorá sa zaoberá predajom tradičných oravských syrových výrobkov. Vo vysvetľovaní chodu firmy sme efektívne využili poznatky z predmetu marketing.
Našou snahou je bližšie preniknutie do problematiky činnosti podnikateľských subjektov v prostredí trhu. Na základe údajov sme študovali a analyzovali stratégie, spôsob konania firmy MIMO a jej pôsobenie. Tvorba vhodných stratégií, ich charakteristika, ako aj aplikácia prvkov marketingového mixu nám pomohla pochopiť prostredie, v ktorom sa firma pohybuje.
Cieľom tejto práce je naučiť sa aplikovať poznatky na konkrétnu firmu, ktorá podniká na trhu a spoznať možné situácie a problémy, ktoré prináša založenie firmy ako aj samotné podnikanie.