Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Mediálny marketing

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Využitie marketingu v médiách
 dokonalé poznanie trhu,
 segmentácia, marketingový výskum,
 charakteristika marketingového prostredia
 vytvorenie marketingovej stratégie a marketingového plánu,
charakteristika marketingového mixu a ich vhodná kombinácia
Ekonomické špecifiká médií
 médiá majú vysoké fixné náklady,
 podnikanie v mediálnej oblasti si vyžaduje kreativitu, na druhej strane aj vysokú mieru rizika,
 vstup do mediálnej oblasti je veľmi ťažký,
médiá od ostatných podnikov odlišuje aspekt verejného záujmu.
Mediálny trh
 súbor skutočných alebo potencionálnych spotrebiteľov určitého mediálneho produktu alebo služieb (diváci, čitatelia, poslucháči),
 ohraničené regióny, v ktorých pôsobia konkrétne médiá.
dvojaký charakter mediálneho trhu:
 Spotrebiteľský – zákazníkom sa predávajú mediálne produkty.
 Reklamný – zákazníkom sa predáva reklamný priestor.
Hodnotenie (0x):