Registrácia | Prihlásiť

Ekonomický plán: Synopsis - Kaderníctvo Lilka

Skryť detaily | Obľúbený
analýza marketingového programu podniku - kaderníctva

Marketingové prostredie

Kaderníctvo Lilka je obklopené rôznymi faktormi, ktoré Kotler vo svoje literatúre označuje ako mikroprostredie a makroprostredie podniku.
Mikroprostredie
Do interného mikroprostredia kaderníctva Lilka zaraďujeme organizačnú štruktúru samotného kaderníctva. Keďže toto kaderníctvo je zatiaľ malá rozvíjajúca sa firma, majiteľka.................... tvorí celú organizačnú štruktúru firmy. Plní rovnako úlohu riaditeľa firmy ako aj zamestnanca. Výhodou takejto organizačnej štruktúry je, že môže okamžite reagovať na prípadné problémy a sťažnosti zákazníkov, rovnako ako aj na ich želania a potreby.
Ostatné faktory, ktoré ovplyvňujú toto kaderníctvo, označuje Kotler ako externé mikroprostredie podniku tu patria dodávatelia, konkurencia, verejnosť, zákazníci a marketingoví sprostredkovatelia.
Hodnotenie (0x):