Registrácia | Prihlásiť

Referát: Reklamný plán

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:49,2 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Služby
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Rozsah A4:2 strán
  • Zobrazené:1 579 x
  • Stiahnuté:6 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:21594
  • Posledna úprava:04.04.2009
Reklamný plán


Firma ICELIFE, nový slovenský výrobca a distribútor lyžiarskej výstroje má tendenciu presadiť sa na slovenskom trhu, ktorý ovláda pomerne silná zahraničná konkurencia, ktorá sa opiera prevažne o silnú a stabilnú pozíciu na trhu ako i na osvedčenú a známu značku.

1. Určenie cieľov

Cieľom firmy je vytvoriť si dobré meno a získať čo najväčší podiel na trhu /asi 50 % v priebehu 3 rokov/. Vzhľadom na to, že vzniká nový výrobca a ten prináša na trh nové výrobky a zároveň sa chce umiestniť na trhu medzi konkurenciou s dlhšou tradíciou, volí kreatívny, informačný a zároveň presvedčovací spôsob reklamy. Informatívnou reklamou má v pláne vytvoriť dobrý image firmy a informovať zákazníkov o produkte. Kreativitou chceme obrátiť pozornosť zákazníkov práve na naše výrobky, ktorých prezentácia musí byť niečim netradičná. Zákazník by mal vnímať výrobok ako konkurencieschopný, cenovo výhodný a samozrejme kvalitatívne na vysokej úrovni.
Hodnotenie (0x):