Firma ICELIFE, nový slovenský výrobca a distribútor lyžiarskej výstroje má tendenciu presadiť sa na slovenskom trhu, ktorý ovláda pomerne silná zahraničná konkurencia, ktorá sa opiera prevažne o silnú a stabilnú pozíciu na trhu ako i na osvedčenú a známu značku.
1. Určenie cieľov
Cieľom firmy je vytvoriť si dobré meno a získať čo najväčší podiel na trhu /asi 50 % v priebehu 3 rokov/. Vzhľadom na to, že vzniká nový výrobca a ten prináša na trh nové výrobky a zároveň sa chce umiestniť na trhu medzi konkurenciou s dlhšou tradíciou, volí kreatívny, informačný a zároveň presvedčovací spôsob reklamy. Informatívnou reklamou má v pláne vytvoriť dobrý image firmy a informovať zákazníkov o produkte. Kreativitou chceme obrátiť pozornosť zákazníkov práve na naše výrobky, ktorých prezentácia musí byť niečim netradičná. Zákazník by mal vnímať výrobok ako konkurencieschopný, cenovo výhodný a samozrejme kvalitatívne na vysokej úrovni.