Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Teória chovania spotrebiteľa

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:76,8 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Management
  • Predmet:Mikroekonómia
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Rozsah A4:12 strán
  • Zobrazené:1 412 x
  • Stiahnuté:2 x
  • Veľkosť:0,3 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:21680
  • Posledna úprava:28.03.2009
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
2.1 Problémový okruh I
Za prvý skúmaný okruh sme zvolili problematiku merania úžitku, keďže tá je založená na miere uspokojenia prinášaného jednotlivcovi. Zvolili sme problematiku merania úžitku v podobe celkovej užitočnosti TU (total utility) a v podobe medznej užitočnosti MU (marginal utility)
2.2 Problémový okruh II
Druhý problémový okruh sa týka línie rozpočtu jednotlivca, ktorá je priamo ovplyvnená nižšími celkovými variabilnými nákladmi po kúpe konkrétneho produktu.
Hodnotenie (0x):