Registrácia | Prihlásiť

Prezentácia: Teória chovania spotrebiteľa (prezentácia k seminárnej práci)

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:78,8 %
  • Typ:Prezentácia
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Management
  • Predmet:Mikroekonómia
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Rozsah A4:10 strán
  • Zobrazené:2 728 x
  • Stiahnuté:5 x
  • Veľkosť:2,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office PowerPoint (.ppt)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:21681
  • Posledna úprava:29.03.2009
Náhľady Náhľady Náhľady
Prezentácia ku seminárnej práci

2.1 Problémový okruh I
Za prvý skúmaný okruh sme zvolili problematiku merania úžitku, keďže tá je založená na miere uspokojenia prinášaného jednotlivcovi. Zvolili sme problematiku merania úžitku v podobe celkovej užitočnosti TU (total utility) a v podobe medznej užitočnosti MU (marginal utility)
2.2 Problémový okruh II
Druhý problémový okruh sa týka línie rozpočtu jednotlivca, ktorá je priamo ovplyvnená nižšími celkovými variabilnými nákladmi po kúpe konkrétneho produktu.
Hodnotenie (0x):