Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Výrobný manažment

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
V povojnových dobách prevládal dopyt nad ponukou, čo silne zjednodušovalo tržnú situáciu vo výrobe. Po vyrovnaní ponuky a dopytu sa začala rozvíjať širšia aplikácia marketingu.
V centrále plánovanej ekonomike zemí východného bloku existovali bilancie materiálu a „plán rozdelenia“ pre všetky podniky. Väčšina podnikov bola v kategórii stredných a veľkých a tie boli bilančne prepojené. Malé podniky mali viac voľnosti, ale mali silné obmedzené podnikateľské možnosti.
Aktivity nákupcov (zásobovačov) v centrálne plánovanej ekonomike boli deformované a boli zamerané skôr na ovplyvňovanie inštitúcii a úradníkov, prideľujúcich bilancované materiály a na pestovanie dobrých vzťahov s inými podnikmi pre prípad núdze o materiál.
Hodnotenie (0x):