V semestrálnej práci sa snažíme priblížiť a predstaviť fiktívnu reštauráciu Gasbomb. Miesto pre vybudovanie našej reštaurácie sme si nevedeli dlho vybrať, pretože v našom meste Žilina je reštaurácií viac než dosť. Rozhodli sme sa pre lokalitu v centre mesta na Mariánskom námestí, kde je vždy mnoho ľudí, teda našich potenciálnych zákazníkov. Konkurencia je silná, ale zákazníkov si snažíme získať hlavne kvalitnými službami, výhodnými cenami a príjemným prostredím.
V prvej časti sme charakterizovali tento fiktívny podnik, kde sa nachádza a aké služby ponúka. V ďalšej časti sme sa zamerali na hlavné poslanie podniku. Tretia časť je zameraná na segmentáciu trhu. Predposledná časť sa venuje Swot analýze, kde sú vymenované silné a slabé stránky podniku a jej príležitosti a ohrozenia.
V záverečnej piatej kapitole, ktorá sa týka marketingového mixu, sme sa zamerali na produkty podniku, cesty distribúcie medzi podnikom a zákazníkom, propagáciu podniku a tvorbu ceny.