Človek je dnes konfrontovaný s reklamou na každom kroku. Rádio, televízia, billboardy, tlač a plné schránky inzerátov zahlcujú potenciálneho zákazníka množstvom informácií. Reklama je však často len zlomkom toho, čo vlastne komunikuje. Nejde ani tak o to, aby mal zákazník predstavu o danom produkte alebo službe, ale skôr o to, ako ho zaujať. Špecialisti na takéto „reklamné fígle“ sú bezpochyby mobilní operátori. Je to aj pochopiteľné, spolu so Slovak Telecomom sú už niekoľko rokov po sebe najštedrejšími zadávateľmi reklamných kampaní.
„Reklama nesmie šíriť klamlivé údaje o vlastnom alebo cudzom podniku a ani o jeho produktoch. Klamlivý údaj je aj údaj sám o sebe pravdivý, avšak vzhľadom na okolnosti a súvislosti, v akých sa používa, môže príjemcu reklamného posolstva uviesť do omylu. Reklama sa musí vyhnúť informáciám a prezentáciám, ktoré by mohli zavádzať spotrebiteľa, najmä vynechaním, dvojzmyselnosťou alebo zveličením, s výnimkou prípadov, keď ide o jasnú hyperbolizáciu. Zvláštnu pozornosť treba venovať informáciám týkajúcim sa charakteristiky a účinku produktu, jeho ceny, bezplatnej ponuky, podmienok predaja, distribúcie, identity prezentovaných osôb a ocenení.“ (zdroj: Etický kódex Rady pre reklamu)