Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov v podniku DATALOCK a.s. a na základe zistených výsledkov prieskumu navrhnúť opatrenia vedúce k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov a k upevneniu postavenia firmy na trhu. Práca sa člení na úvod, tri kapitoly a záver. Obsahuje 15 obrázkov, 16 tabuliek a jednu prílohu.
V úvode je charakterizovaná spoločnosť Datalock a.s., jej poslanie, hlavné ciele a stručná história vzniku spoločnosti.
V prvej kapitole je popísaný prieskumu spokojnosti zákazníkov, metódy prieskumu, kontaktné metódy, plán výberu vzorky a nástroje prieskumu. Pri zisťovaní spokojnosti zákazníkov v podniku Datalock a.s. som zvolil formu dotazníka zasielaného elektronickou poštou.
Druhá kapitola je venovaná spracovaniu a analýze výsledkov prieskumu, kde z dôvodu lepšej prehľadnosti sú výsledky spracované v tabuľkovej a grafickej forme.
Na základe uskutočnenej analýzy boli identifikované najdôležitejšie kritéria spokojnosti zákazníkov, medzi ktoré patria predovšetkým kvalita, bezpečnosť , cena používaných produktov a poskytovaných služieb. Pri hodnotení zákazníckych priorít bol použitý aritmetický priemer a smerodajná odchýlka.