Registrácia | Prihlásiť

Projekt: Metódy manažerského rozhodovania

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Cieľ projektu

Naším cieľom je rozšírenie ponuky o nový produkt o pollitrové a plechovkové nealkoholické pivo tradičnej slovenskej značky Šariš. Zavedením chceme dosiahnuť rozšírenie klientely zákazníkov, získanie nových odberateľských vzťahov a tým aj zvýšiť rentabilitu podniku...

Špecifické ciele projektu

Dôvodom výberu tejto témy bol fakt, že pivo je tradičným populárnym nápojom a neoddeliteľnou súčasťou každodenného života ľudí už od dôb 4. – 3. tisícročia pred n. l. Naším špecifickým cieľom je získanie nových zákazníkov pretože oni sú najdôležitejším elementom presadenia sa na trhu z novým produktom
Hodnotenie (0x):