“Úspešný manažér zajtrajška bude mať úplne odlišný profil, ako mal manažér dnešný a včerajší.”
Týmto výrokom nechceme celý výskum problematiky manažérskych zručností relativizovať, ale len poukázať na potrebu neustáleho rozvoja a vzdelávania, či samovzdelávania manažérov. Záujem o najnovšie manažérske techniky, a pohľady na zručnosti, ktoré má manažér ovládať, prináša skvalitnenie vedenia a zvýšenie efektivity.
Cieľom tejto bakalárskej práce je priblížiť problematiku manažérskych zručností, využitie v praxi a ich rozvíjanie. Budeme hodnotiť viaceré pohľady a ich rozdelenie. Špecifikáciou a bližšou charakteristikou niektorých konkrétnych základných zručností, sa pokúsime preniknúť hlbšie k jadru tejto otázky.
Práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. V praktickej časti analyzujeme pohľady a názory zamestnancov firmy Kappa Obaly Štúrovo na problematiku manažérskych zručností. Ich názory nám pomôžu jednak zosumarizovať teóriu a zistiť pohľad zamestnancov a následne vzájomne ich porovnať.