Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: The Partnership of Integration and Reciprocity

Skryť detaily | Obľúbený
preklad odborneho textu z oblasti marketingovej komunikacie

V tejto kapitole sa zameriame hlavne na marketingové prístupy manažérov pri integrácii. Pozrieme sa na marketingové ciele a súčasné metódy, ktorými firma stanovuje, ktorí zákazníci a potenciálni zákazníci sú potenciálne najziskovejší pre investície v oblasti marketingovej komunikácie. Tiež si všimneme, že prístupy, ktoré určujú hodnoty pri komunikácii nie sú len o tom, čo chce obchodník dosiahnuť. Je to o interaktivite, ktorá je vlastne vytváraním dialógu medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi a potenciálnymi zákazníkmi. Tiež objavíme, že reálny úspech prichádza s dlhodobými vzťahmi, a nie s krátkodobými nárazovými predajmi.
Hodnotenie (0x):