Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketingové prostredie

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:71,1 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Manažment
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:12 strán
  • Zobrazené:1 124 x
  • Stiahnuté:14 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:23110
  • Posledna úprava:30.04.2009
Marketingové prostredie sa skladá z nekontrolovateľných faktorov, ktoré obklopujú podnik. Ak chce byť podnik úspešný, musí prispôsobiť svoj marketingový mix trendom a vývoju svojho prostredia.Marketingové prostredie tvoria všetky činitele a vplyvy, ktoré podmieňujú schopnosť efektívnej výmeny s cieľovým trhom.Podnikové marketingové prostredie sa skladá z činiteľov a faktorov, ktoré ovplyvňujú veľa schopností podniku. Dynamické zmeny a neisté marketingové prostredie má veľký vplyv na podnik.
Prostredie sa nemení pomaly a nedá sa prognózovať, často prináša veľké prekvapenia a šoky.
Marketingové prostredie ponúka oboje – príležitosti aj riziko, podnik musí využívať marketingový výskum a marketingový systém informácií, aby pozorne sledoval zmeny v prostredí.
Hodnotenie (0x):