Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Reklama a propagácia

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:59,2 %
  • Typ:Semestrálna práca
  • Predmet:Základy marketingu
  • Autor:elicaopica
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:15 strán
  • Zobrazené:1 253 x
  • Stiahnuté:3 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:neznámy
  • ID projektu:23123
  • Posledna úprava:30.04.2009
Reklama, ale aj celá oblasť marketingovej komunikácie sa stala aj na Slovensku po roku 1989 súčasťou trhovej ekonomiky. Pri pohľade na uplynulé roky je zrejmé, že sa reklama zmenila vo svojej kvalite i kvantite. Dokumentuje to nárast financií, ktoré investujú zadávatelia do tejto oblasti, zvyšovanie kreatívnej úrovne, vzrastajúci počet reklamných agentúr, či množstvo reklamných výpovedí, ktoré nás oslovujú na každom kroku.
V mojej práci som sa snažila priblížiť základné teoretické postuláty reklamy, najmä však historický prehľad reklamy, jej vývoj vo svete a tiež na Slovensku.

Hodnotenie (0x):