Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Ako úspešne ovplyvňovať a nenechať sa zmanipulovať

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:56,1 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Management
  • Rozsah A4:5 strán
  • Zobrazené:606 x
  • Stiahnuté:1 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:23159
  • Posledna úprava:10.05.2009
Pojem public relations (PR) je často chápaný podľa doslovného prekladu ako vzťahy s verejnosťou, čo však nevystihuje jeho podstatu a činnosť.
Public relations predstavuje súbor činností a technik na kladné ovplyvňovanie mienky k určitému problému, produktu, mienky na nejakú známu osobnosť, firmu a jej činnosť.
Je to komunikácia s vybratými cieľovými skupinami, pomocou určitých aktivít na vytvorenie pozitívneho vzťahu.
Kľúčové slová:

public relations (PR)

Hodnotenie (0x):