Registrácia | Prihlásiť

Referát: Pschychógia reklamy

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:48,8 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Humanitné vedy
  • Podkategória:Psychológia
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:7 strán
  • Zobrazené:549 x
  • Stiahnuté:0 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:23194
  • Posledna úprava:10.05.2009
Úvod
Či si to pripustíme alebo nie reklama je súčasťou nášho života, pretože sa s ňou stretávame všade – na ulici, v autobusoch, vo vlaku, cestou do práce alebo zo školy – môžme povedať, že reklama sa nachádza úplne všade a my sme s ňou neustále v kontakte.

Pod reklamou sa rozumie komunikačný proces, uskutočňovaný za úhradu alebo inú protihodnotu, akýmkoľvek podnikateľským subjektom alebo iným subjektom konajúcim v jeho záujme a s jeho vedomím alebo na jeho pokyn, ktorého účelom je prostredníctvom komunikačných médií poskytnúť spotrebiteľovi informácie o tovare a službách, nehnuteľnostiach, obchodnom mene, ochrannej známke a iných právach a záväzkoch i činnostiach a projektoch charitatívnej povahy.

Kľúčové slová:

Pschychógia reklamy

reklama

Hodnotenie (0x):