Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: PSA Peugeot Citroën

Skryť detaily | Obľúbený
Cieľom seminárnej práce je komplexne charakterizovať situáciu spoločnosti
PSA Peugeot Citroen z pohľadu medzinárodného marketingu. Z metodického hľadiska využijem analýzu SWOT, analýzu konkurencieschopnosti, historicko-logickú metódu a základné matematicko - štatistické metódy. V práci sa budem venovať analýze automobilového prostredia na domácom – slovenskom trhu a na dvoch zvolených zahraničných trhoch, a to na trhu českom a poľskom, analýze makroprostredí, ktoré ovplyvňujú automobilový priemysl tak na domácom ako aj na zahraničných trhoch. Ďalšia časť bude rozoberať motívy internacionálizácie a stupne medzinárodného rozvoja, SWOT analýzu a segmentáciu trhu z pohľadu zvoleného produktu, pre ktorý som si vybrala automobil Peugeot 207. Posledná časť sa zaoberá analýzou marketngového mixu spoločnosti PSA Peugeot Citroen, taktiež z pohľadu zvoleného produktu.
Kľúčové slová:

medzinárodný marketing

Peugeot

Hodnotenie (0x):