Registrácia | Prihlásiť

Referát: Komplexy v marketingovej komunikácii

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:49,3 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Humanitné vedy
  • Podkategória:Psychológia
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:4 strán
  • Zobrazené:660 x
  • Stiahnuté:0 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:23869
  • Posledna úprava:08.06.2009
Úvod

Komplexy trápia hádam každého z nás. Myslím, že na svete nie je človek, ktorý by bol so sebou po fyzickej aj psychickej stránke úplne spokojný. Považujem ich za prirodzenú súčasť života, za niečo, vďaka čomu sú ľudia nútení rozmýšľať o sebe kriticky, samozrejme, len do istej miery. A povedala by som, že je to aj zdravý zdroj motivácie. Tiež som si všimla, že je zaujímavé, ako zakomplexovaní ľudia konajú napríklad pri nákupe produktov, ktoré sa týkajú ich problému a čo sú schopní spraviť pre to, aby ten problém odstránili nehľadiac na to, koľko peňazí za to dajú. Preto som si vybrala takúto tému seminárnej práce, lebo si myslím, že ich úloha v marketingu nie je zanedbateľná a dali by sa do istej miery efektívne využiť.
Kľúčové slová:

marketingova komunikácia

Hodnotenie (0x):