Subjektívne podmienky pre vznik dobrého reklamného textu
Ide o naše vlastné znalosti, skúsenosti, vedomosti, ale taktiež vaše osobné vlastnosti. Posledné menované si väčšinou prinášame na svet pri narodení, ale môžeme ich využívať ,rozvíjať alebo, ak sú nám v práci brzdou, snažiť sa ich vplyv obmedziť. V každom prípade je dobré vedieť o nich, aby sme vo chvíli, keď sa to bude najmenej hodiť, neprekvapili sami seba. K týmto podmienkam patrí:
• schopnosť myslieť
• schopnosť formulovať myšlienky písomne
• dobrý vzťah k jazyku
• široké všeobecné vzdelanie
• schopnosť myslieť obchodne
• schopnosť vcítiť sa do pozície recipienta
• mať nápady na dané témy
• mať pevné zdravie a čistú myseľ
• skúsenosti a prehľad v reklame
• schopnosť pracovať v tíme alebo pre tím
• vzťah k predmetu reklamy