Cieľom tejto diplomovej práce je poukázať a zhodnotiť tradičné prostriedky reklamy a následne poukázať na prostriedky nové a netradičné. Po charakterisktike významu tradície na spoločnosť i jednotlivca bolo naším cieľom poukázať na nové možnosti využitia netradičného stvárnenia a netradičných médií. Navrhnuté možnosti nových médií sa zúžitkovali pri návrhu ich praktického uplatnenia v podmienkach reklamnej agentúry na slovensku. Porovnanie príslušných médií z hľadiska efektívnosti a dopadu na zákazníka by malo prispieť k ucelenému obrazu o trendoch a nových prístupoch na poli reklamy.
Z dôvodu nedostatku priamych informačných zdrojov týkajúcich sa danej témy, bolo potrebné siahnuť po alternatívnych zdrojoch v zahraničnej tlači ale najmä na internete. Internet sa nám tak stal východiskom k mnohým, doposiaľ nepublikovaným poznatkom v tejto oblasti.
Okrem toho bola použitá ako slovenská tak aj česká odborná literatúra týkajúca sa reklamy a médií.
Situácia na poli nových médií a spracovania reklamy tak bola dostatočne spracovaná a prispelo sa k možnej alikácii pri súčasných aj budúcich projektoch reklamnej agentúry. Praktické použitie sa javí ako vhodná alternatíva za súčasné postupy pri tvorbe reklamy. Tiež je vhodné použiť nové, netradičné formy reklamy ako doplnkové aktivity v prípade masívnych relamných kampaní.