Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Klasifikácia ako výsledok procesu hodnotenia

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:58,9 %
  • Typ:Semestrálna práca
  • Kategória:Humanitné vedy
  • Podkategória:Pedagogika
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:16 strán
  • Zobrazené:320 x
  • Stiahnuté:1 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:25695
  • Posledna úprava:02.07.2009
Úvod

Hodnotenie je silným stimulujúcim prostriedkom a má veľký výchovný význam, pokiaľ je však správne a spravodlivé. Termín ohodnotenia sa často stotožňuje s termínom klasifikácia a známka. Ohodnotenie je širší pojem ako klasifikácia, je výrazom emocionálneho vzťahu, hodnotiaceho posudku a oznámkovania. Známka je meradlom vedomostí žiakov, nemá byť ani odmenou, ani nástrojom trestu.
V našej seminárnej práci chceme vysvetliť základné princípy hodnotenia a klasifikácie v edukačnom procese, poukázať na pozitíva prípadne negatíva tejto metódy ako súčasti pedagogickej diagnostiky žiakov.
Hodnotenie (0x):